Ranzasepeti.com.tr hakkında merak ettiklerinizi aşağıda yer alan soru başlıklarından bulabilirsiniz. Aradığınız yardım konusunu yer almıyor ise, lütfen iletişim sayfasından bize yazın!
Talebiniz kabul olduğunda para iadeniz, alışverişinizde kullanmış olduğunuz hesabınızın ait olduğu bankaya, iadenizin onaylandığı anda otomatik olarak yapılır.
Ranza Sepeti tarafından iade işlemi bankanıza yapıldığı an, hesabınıza tanımlı olan e-posta adresinize işlem detaylarını gösteren bir dekont gönderilir. Bu dekontu içeren e-posta elinize ulaştıysa, Ranza Sepeti tarafından bankanıza yapılan iade ödemesi tamamlanmış demektir. Bankanızın bu tutarı kart veya banka hesabınıza yansıtma süresi ise bankanızın işlem sürecine göre değişkenlik gösterir.
Ödeme şekli havale/EFT olan siparişlerin geri ödeme işlemi IBAN üzerinden gerçekleşirken, geri ödeme işleminin tamamlanabilmesi için “Hesabım – Üyelik Bilgilerim” sayfasından IBAN bilginizi tanımlamanız gerekir. İade süreçlerinde dekontun size ulaşmasından itibaren bankanıza ait minimum süreyi kontrol edin. Bu sürenin ardından iade tutarını hesabınızda hala göremiyorsanız, dekontta belirtilen bilgilerle bankanıza başvurun.
Taksitlendirilmiş kredi kartı alışverişi iadelerinde tutarın tamamı sahibi olduğunuz kredi kartının bankasına Ranza Sepeti tarafından tek seferde ödenir. Ancak bankaların kendi süreçleri gereği bu tutarlar banka tarafından kartınıza siparişiniz sırasında seçtiğiniz ay kadar taksitle iade edilir.
İade ödemelerinin taksitle yapılmasında Ranza Sepeti’nin herhangi bir dahiliyeti olmayıp detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçmeniz gerekir.
Verdiğimiz bilgileri yeterli bulmadıysanız, sorunun çözümü için bize yazın. Mesaj Yazın
İade başvurumun durumunu nasıl öğrenebilirim?
İade başvurunuzla ilgili detaylı bilgi tarafınıza SMS veya E-mail yolu ile gönderilir. Ayrıca, iade talebiniz kabul veya reddedildiğinde e-posta yoluyla bilgilendirme yapılır.